Якщо у вас не виходить підключитися до мережі Інтернет, завантаживши веб-сайт або будь-який додаток, фахівці радять кілька простих кроків для вирішення проблеми.
Спочатку просто спробуйте перезавантажити телефон. Це здається дуже банальною порадою, але в більшості випадків допомагає вирішити проблему з поганим інтернет-з'єднанням.
У разі, якщо перезавантаження не дало позитивного ефекту, потрібно розібратися, чи у вас проблема з Wi-Fi чи з мобільним інтернетом. У налаштуваннях або в "шторці" спробуйте переключитися з Wi-Fi на мобільний Інтернет або навпаки.
Якщо у вас проблема з підключенням до мережі Wi-Fi, спробуйте перезапустити маршрутизатор (вимкніть його на 30 секунд, а потім знову підключіть до мережі живлення). При включенні всіх індикаторів на маршрутизаторі спробуйте знову підключити смартфон до мережі.
Якщо проблема не зникла, скоріш за все, потрібно звернутися до постачальника послуг Інтернету.
Якщо у вас проблема з підключенням до мобільного інтернету, перевірте, чи є вгорі екрану біля смужок рівня сигналу індикатор мобільного інтернету (2G, 3G, 4G або H). Якщо індикатора мобільного інтернету немає, спробуйте перейти в інше місце, оскільки там, ймовірно, просто немає покриття.
Також можна увімкнути режим польоту на 10 секунд і вимкнути його. Тоді телефон знову підключиться до мережі і, можливо, проблема зникне. Якщо це не допомагає, зверніться до оператора мобільного зв'язку.