b-w-news.in.ua

Від E-consulting: трансформація клієнтського сервісу в Україні через найбільші контакт-центри.

Компанія E-consulting створила найбільші контакт-центри в Україні, згідно з експертною оцінкою Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів Інт. (ВАКЦІ). Серед реалізованих проєктів - "Київстар", "Ощадбанк", ДТЕК та інші.
Від E-consulting: трансформація клієнтського сервісу в Україні через найбільші контакт-центри.

Найкращі КЦ згадала в інтерв'ю HighTech.Expert президентка ВАКЦІ Ірина Величко.

Серед досягнень компанії варто відзначити замовлення для НБУ, мерії Харкова та комунальних служб Києва. За останні 15 років E-consulting реалізував 72 контракти на встановлення КЦ, з яких 65 були в Україні та 7 за кордоном.

Оператор мобільного зв’язку "Київстар", згідно з даними ВАКЦІ, має найбільший корпоративний КЦ. Його запуск ускладнювався через вторгнення російського агресора. Проте спільними зусиллями вдалося повністю активувати новий зручний сервіс для клієнтів.

Сьогодні КЦ "Ощадбанку" дозволяє управляти дзвінками й чергами в 1150 відділеннях, обробляти до 1,5 млн звернень щомісяця та забезпечувати реєстрацію клієнтів через різні канали комунікації, що значно покращує рівень обслуговування.

"Світовий ринок КЦ оцінюється в 36 млрд дол. і зростатиме середніми темпами на 15% щорічно. Це підкреслює важливість клієнтського сервісу. В Україні через війну попит на послуги КЦ знизився і відновлюється дуже повільно, але іноземні компанії не зважають на наші труднощі. Вітчизняні клієнти швидко замінять "рідний" бренд на зручний іноземний сервіс. Тому боротьбу за споживача потрібно почати вже сьогодні, щоб не програти конкуренцію завтра", — вважає президент E-consulting Андрій Безгубенко.

Довідка:

Контакт-центри E-consulting працюють на основі програмного комплексу XRM®️ Contact Center, розробленого компанією. Це унікальне рішення забезпечує автоматизацію роботи операторів, інтеграцію з зовнішніми системами, управління розкладом, а також підтримку сучасних цифрових каналів комунікації, таких як месенджери, відеодзвінки та дзвінки через вебсайти. Посилання на сайт компанії: https://crm.ua/

До складу XRM входить конструктор IVR (інтерактивна голосова відповідь). Це дозволяє адміністратору створити безліч привітань, діалогів, інтерактивних гілок перемикання на різні сервіси та опитування. Ці конфігурації можуть запускатися як для обробки вхідних, так і вихідних дзвінків.

Сценарій може бути інтегрований з виконанням дій у зовнішніх системах: блокування карток, зміна лімітів, списання балів, оплата послуг або запис на візит.

Інтегрована система управління розкладом операторів розраховує робочі зміни з метою покриття прогнозованого навантаження та врахування наявних ресурсів. Зручний мобільний додаток для співробітників КЦ дозволяє планувати свою роботу, зокрема, обмінюватися змінами з колегами.