Ощадбанк роз'яснив процедуру розблокування платіжних карток для своїх клієнтів.
Відповідно до повідомлення на офіційній сторінці Facebook, в одному з коментарів банку клієнт поскаржився, що його картка була заблокована.
Чоловік звернувся до оператора з питаннями про способи розблокування, але отримав відповідь, що для цього потрібно особисто відвідати відділення банку. Клієнт висловив невдоволення відсутністю можливості вирішення проблеми онлайн, адже у нього немає можливості прийти до відділення фізично.
"Чому я не можу зняти свої гроші? Картка заблокована, а я не можу з'явитися в банку і не можу розблокувати через інтернет! Чому це не можна зробити через відеозв'язок, як в інших банках?" — обурювався клієнт, складаючи звернення до установи.
Представники Ощадбанку пояснили, що існує два основних способи розблокування картки, залежно від причини блокування. Перший варіант – звернутися до контакт-центру за номером 0-800-210-800, де оператор може запропонувати провести перевірку картки. Другий варіант – це особисте відвідування відділення банку.
Як зазначають у банку, якщо оператор повідомляє, що для розблокування необхідно звернутися до відділення, альтернативних шляхів розблокування картки немає.
Послідні новини України:
ПриватБанк змінив правила обміну валют: тепер можна обміняти долари новим способом
Правила отримання карт: ПриватБанк на рік скасує оплату однієї зі своїх послуг.
ПриватБанк не видав гроші, але списав їх: банкомат вимкнувся під час відключення електрики.