ПриватБанк може стягувати комісію за деякі пакети послуг, навіть якщо умови безкоштовного використання були виконані.
Про це повідомляє портал "Мінфін", на якому користувачі можуть залишати звернення до банків. Зокрема, у випадку пакета Premium PLUS банк іноді прирівнює певні операції до "виключень", що передбачають оплату.
Один з клієнтів "ПриватБанку" розповів, що користувався пакетом Premium PLUS, за умовами якого банк не повинен стягувати комісію за користування. Однак в результаті йому все ж була нарахована плата.
"Стикнувся з дрібною махінацією ПриватБанку в рамках пакета Premium PLUS. Банк зняв комісію за користування пакетом, хоча умови безкоштовного використання були виконані", - повідомив він.
Він дізнався, що комісія була списана через те, що банк вирішив прирівняти операції, здійснені через GPay з кодом MCC 9311/Податкові платежі, до одного з виключень, таких як оплата комунальних послуг або платежі за реквізитами з номером IBAN.
Цікаво, що ні код MCC 9311, ні "податковий платіж" не є частиною виключень, однак банк має право віднести їх до цієї категорії і таким чином виключити з безкоштовних угод, що гарантують безкоштовне обслуговування пакета.
Клієнт "ПриватБанку" звернувся зі скаргою до Національного банку України (НБУ), оскільки з таким підходом фінансовий установ може вважати будь-яку операцію винятковою.
У відповідь представник "ПриватБанку" не пояснив чітко, чому були списані кошти за безкоштовні послуги, але пообіцяв вирішити ситуацію особисто.
Згідно з інформацією на сайті "ПриватБанку", для пакета Premium PLUS безкоштовне обслуговування гарантується при витратах на суму від 30 тисяч гривень на місяць при розрахунках карткою в торгових точках та в Інтернеті.