Клієнт "ПриватБанку" поділився досвідом стягнення великої комісії при оплаті товару в Інтернеті за кредитні кошти – "ПриватБанк" не попередив про додаткові витрати.
Про це стало відомо завдяки скарзі, опублікованій на сайті Мінфіну.
Користувач послугами "ПриватБанку" розповів, як здійснював оплату товару на популярному маркетплейсі prom.ua з використанням кредитних коштів. Зазвичай банк інформує про розмір комісії, але цього разу інформації не було. В результаті з його рахунка була знята комісія майже в 900 гривень.
Відповідаючи на запитання клієнта, представники "ПриватБанку" на порталі пояснили, що комісія до 4% може бути стягнута при оплаті з кредитних коштів, оскільки покупка на маркетплейсі вважається грошовим переказом.
Деякі користувачі зазначили, що банки повинні включити такі платформи в "чорний список", щоб уникнути подібних ситуацій. На їхню думку, схема P2P-платежів не повинна працювати для таких покупок. Також було запропоновано утримуватися від покупок через кредитні кошти в Інтернеті, оскільки це часто вигідно банкам, але не клієнтам.