Жителька Харкова звернулася до суду з позовом проти Ощадбанку після того, як з її депозитного рахунку без її згоди було списано 64 447 гривень.
Банк відмовився повернути кошти, посилаючись на внутрішні операції через систему "Ощад 24/7", йдеться в Єдиному державному реєстрі судових рішень.
Деталі справи
14 березня 2023 року жінка відкрила депозитний рахунок в Ощадбанку на суму 99 тисяч гривень під 11,2% річних. Депозит мав діяти три місяці з автоматичним продовженням.
Проте 13 червня банк списав з рахунку клієнтки 64447 гривень. Жінка заявила, що не здійснювала жодних угод і не передавала свої дані стороннім особам. Вона звернулася до представників банку та поліції.
В "Ощадбанку" пояснили, що автоматичне продовження депозиту було скасовано 13 червня через систему "Ощад 24/7". Уже 15 червня, за словами представників банку, сума депозиту разом з відсотками повернулася клієнту на рахунок. Однак в той же день 64 тисячі гривень були перераховані на рахунок іншого банку — «Таксомбанку».
Банк підкреслив, що не несе відповідальності за операції, здійснені через систему "Ощад 24/7", якщо були використані облікові дані клієнта. Водночас в системі доступ можливий тільки за кодом, надісланим на мобільний номер клієнта. Клієнтці порадили звертатися до отримувача переказу для повернення грошей.
Рішення суду
Суд встановив, що Ощадбанк порушив права клієнтки, списавши кошти без її згоди. Фінансова установа не надала достатніх доказів, що спростовують її заяву.
За рішенням суду "Ощадбанк" зобов'язаний повернути клієнтці 64 447 гривень.
Останні новини України:
ПриватБанк змінив правила обміну валют: тепер можна обміняти долари новим способом.
Правила отримання карт: ПриватБанк на рік скасує оплату однієї зі своїх послуг.
ПриватБанк не видав гроші, але списав їх: банкомат вимкнувся під час відключення електрики.